ЦИФРЛАНДЫРУ – БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІК КІЛТІ
1 min read
Цифрландыру ғасырында мемлекеттік қызметтердің едәуір бөлігі қағазсыз қызмет көрсетуге ауыстырылды. Алайда, электрондық порталмен жұмыс істеу кезінде көптеген пайдаланушылар белгілі бір қиындықтарға тап болады. Мұндай пайдаланушылар «call-орталық» және «1414 нөмірі» сөздерін жақсы біледі. Осылайша, қызметкерлерге үлкен жүктеме жүктеледі. Жамбылдықтардан айына қанша қоңырау қабылданады? Ал «Азаматтарға арналған үкімет» корпорациясы операторлар ұсынатын қызметтерді жетілдіру мақсатында қандай жұмыс жүргізеді? Тілші тарқатады.